دانلود آفیس ۲۰۱۰ آپدیت شده تا تاریخ اکتبر ۲۰۱۵ – Microsoft Office 2010 Professional Plus SP2 14.0.71

دانلود آفیس ۲۰۱۰ آپدیت شده تا تاریخ اکتبر ۲۰۱۵ – Microsoft Office 2010 Professional Plus SP2 14.0.71

دانلود آفیس ۲۰۱۰ آپدیت شده تا تاریخ اکتبر ۲۰۱۵ – Microsoft Office 2010 Professional Plus SP2 14.0.71

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
برچسب ها :

Microsoft Office 2010, آپدیت 2015 Microsoft Office 2010, برنامه Microsoft Office 2010, دانلود Microsoft Office 2010, دانلود power piont, دانلود افیس 2010, دانلود افیس با لینک مستقیم دانلود word, دانلود اکسل, دانلود اکسل با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود نسخه پرتابل افیس, نسخه جدید Microsoft Office 2010

,
دانلود آفیس ۲۰۱۰ آپدیت شده تا تاریخ اکتبر ۲۰۱۵ – Microsoft Office 2010 Professional Plus SP2 14.0.71
دانلود آفیس ۲۰۱۰ آپدیت شده تا تاریخ اکتبر ۲۰۱۵ – Microsoft Office 2010 Professional Plus SP2 14.0.71

Microsoft Office 2010 Professional Plus تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید.تمامی کاربران دانلودها برای اولین بار میان سایت های ایرانی از هم اکنون می توانند  Microsoft Office Professional 2010 را که نسخه Plus آن هست را با لینک مستقیم به طور رایگان دریافت نمایند.تفاوت نسخه Plus با دیگر نسخه ها در این است ، که در این نسخه تمامی پکیج هایی که در مجموعه آفیس باید باشد ، به طور کامل و به صورت نهایی با تمامی Template ها موجود می باشد.

 

هم اکنون می توانید این نرم افزار مفید را از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

دانلود منیجر Internet Download Manager 6.23 Build 20 Final + Portable

دانلود منیجر Internet Download Manager 6.23 Final

دانلود منیجر Internet Download Manager

| به همراه کرک و پچ جدید |

 

دانلود منیجر Internet Download Manager 6.23 Build 20 Final + Portable یا IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا 5 برابر یا %500 افزایش دهد. نرم افزار آی دی ام با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدید ترین ورژن نرم افزار دانلود منیجر Internet Download Manager را از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
منبع yasdl.com

دانلود USB Flash Security 4.1.12.15 – نرم افزار حفظ امنیت فلش دیسک ها

دانلود USB Flash Security 4.1.12.15 - نرم افزار حفظ امنیت فلش دیسک ها

 

دانلود USB Flash Security

| نرم افزار حفظ امنیت فلش دیسک ها |

 

USB Flash Security 4.1.12.15 نام نرم افزاری جهت محافظت کامل از پورت USB کامپیوتر است. اکثریت تهدیدات امنیتی در محیط دستگاه های کامپیوتری از طریق ورودی ها رخ می دهند ، این ورودی در کامپیوترهای امروزی ورودی USB است که بدافزارها و ویروس ها ، ابزارهای جاسوسی و… می توانند از طریق فلش مموری ها وارد کامپیوتر شوند. USB Flash Security ضمن حفظ کامل امنیت ورودی USB کامپیوتر ، امنیت کامل دستگاه های خارجی متصل شده را نیز تأمین می کند. برای مثال از این پس می توانید با خیال راحت دستگاه های موبایل یا تبلت خود را بدون ترس از هک و دزدی اطلاعات به سیستم متصل نمایید.

USB Flash Security یک نرم افزار امنیتی برای دستگاه های موبایل است ، این نرم افزار شما را قادر می سازد دستگاه های موبایل خود را با الگوریتم حرفه ای AES256bit محافظت کنید. AES یک الگوریتم پر سرعت و قدرتمند است که از افشای اطلاعات خصوصی شما از طریق پورت های USB جلوگیری می کند. لو رفتن اطلاعات خشصی یا شرکتی ، ممکن است آسیب بزرگی را به صورت شخصی یا حقوقی به افراد وارد کند ، به وسیله نرم افزار USB Flash Security ، امکان بروز چنین خطاهایی را به صفر خواهد رساند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار USB Flash Security را از  وب سایت دانلودسرا، دریافت نمائید.

 جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
منبع yasdl.com

 

نرم افزار محاسبه معادلات پیچیده ریاضی Wolfram Mathematica v10.2.0

 

 

Wolfram Mathematica نرم افزاری قدرتمند در زمینه حل معادلات ریاضی می باشد که به کمک آن کاربران می توانند معادلات سخت ریاضی را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کنند. همچنین از قابلیت دیگر این نرم افزار توانایی مدل سازی چند بعدی ریاضی می باشد. در واقع عملکرد اصلی این نرم افزار بر پایه محاسبه و تجسم نمودن می باشد. محاسبه فرمول ها ، توابع ، الگوریتم ها از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این محصول با بیش از ۲۰ سال تجربه و میلیون ها کاربر در سراسر جهان در استفاده ی هزاران دانشگاه و ادارات دولتی می باشد. این ابزار قدرتمند مهندسی یکی از تولیدات شرکت نرم افزاری Wolfram می باشد.

 

 

 

Wolfram%20Mathematica%2010.2.0 نرم افزار محاسبه معادلات پیچیده ریاضی Wolfram Mathematica v10.2.0

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبعdownloadha.com

 

 

پاک سازی و بهینه سازی رجیستری Ashampoo Registry Cleaner 1.0 DC 12.02.2015

 

 

Ashampoo Registry Cleaner نام یک ابزار حرفه ای و قدرتمند در زمینه رفع مشکلات ناشی از رجیستری این برنامه شما را در حذف فایل های اضافی رجیستری و شناسایی و حذف شورتکات های اضافی، یکپارچه سازی رجیستری و مدیریت بر استارت آپ ویندوز و پاک کردن کامل برنامه های نصب شده و چندین ابزار دیگر که در این نرم افزار گردآوری شده است شما را در بهینه سازی ویندوز و کمک کرده و از هنگ کردن های مداوم جلوگیری می کند.

 

 

 

Ashampoo Registry Cleaner پاک سازی و بهینه سازی رجیستری Ashampoo Registry Cleaner 1.0 DC 12.02.2015

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعdownloadha.com

 

دانلود آفیس ۲۰۱۶ ویندوز – Microsoft Office 2016 Professional Plus 16.0.4229.1002 Preview

سرانجام نسخه پیش نمایش آفیس ۲۰۱۶ به همراه کرک معتبر برای استفاده دائمی منتشر شد. این نسخه پیش نمایش، آپدیت شده تا تاریخ ۸جولای ۲۰۱۵ می باشد. مایکروسافت در این نسخه از مجموعه‌ نرم‌افزارهای اداری خود، به بهبود وضعیت جستجو، فضای مورد نیاز و سطح عملکرد تحویل ایمیل در Outlook 2016 پرداخته و در کنار آن بهینه‌سازی‌هایی نیز در جاسازی تصاویر در Word 2016 و Excel 2016 اعمال کرده است. می‌دانیم که پیش از این نیز مایکروسافت راهکارهای جدیدی برای گسترش آفیس توسط توسعه‌دهندگان ارائه کرده بود؛ اکنون این کمپانی اعلام کرده که تغییری در وضعیت ماکروها یا افزودنی‌ها نخواهد داد تا توسعه‌های صورت گرفته توسط توسعه‌دهندگان همچنان در آفیس ۲۰۱۶ نیز قابل اعمال باشد و اسناد نیز به همان شیوه‌ی سابق قابل دسترسی باشند. در کنار پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶، مایکروسافت یک نسخه‌ی آزمایشی از پیغام‌رسان اسکایپ برای کسب و کارها منتشر کرده است. این نسخه‌ی جدید اسکایپ، در حقیقت بعنوان جایگزینی برای Lync ارائه شده که تا پیش از این ابزار اصلی مایکروسافت برای ارتباطات سازمانی در نظر گرفته می‌شد. نسخه‌ی مخصوص کسب و کار اسکایپ شباهت بسیاری به نسخه‌ی مصرفی این برنامه دارد با این تفاوت که قابلیت ترکیب و ادغام مناسبی با برنامه‌های آفیس به کاربر ارائه می‌کند.

|نسخه پیش نمایش، همراه کرک سالم، آپدیت تا ۸جولای ۲۰۱۵|

|به همراه توضیحات نصب کامل و قدم به قدم|

 

Microsoft Office 2016 Preview cover small دانلود آفیس 2016 ویندوز   Microsoft Office 2016 Professional Plus 16.0.4229.1002 Preview

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

نرم افزار بهینه سازی ویندوز برای اجرای بازی ها Wise Game Booster 1.31.40

 

 

Wise Game Booster نرم افزاری رایگان جهت بهینه سازی ویندوز جهت اجرای سریعتر و بهتر بازی هاست. همانطور که میدانید بازی ها برای اجرا شدن نیازمند استفاده کامل و زیاد از منابع سیستمی هستند و مخصوصاً اگر سیستم شما از نظر سخت افزاری قدرتمند نباشد مهم خواهد بود که در هنگام اجرای بازی حداکثر منابع سیستمی به اجرای بازی اختصاص یابد. Wise Game Booster نرم افزاری ویژه است که برای اجرای بازی ها حداکثر منابع سیستمی را فراهم می آورد. این نرم افزار با یک کلیک میتواند نسبت به شناسایی پروسه های غیرضروری ویندوز که در هنگام بازی نیازی به فعال بودنشان نیست اقدام کند و آنها را غیرفعال سازد و همچنین میتواند امکاناتی را برای غیرفعال کردن نرم افزارهای ثانویه در حال اجرا به کاربر بدهد. این نرم افزار برای حرفه ای ها نیز امکان غیرفعال کردن دستی پروسه ها و نرم افزارها را فراهم می آورد که این نیز به هرچه هوشمندتر بودن نرم افزار کمک می نماید. بعد از اینکه بازی کردن شما نیز تمام شد میتوانید سیستم را به حالت اولیه برگردانید که تا به صورت عادی اجرا شود.

 

 

 

Wise%20Game%20Booster%201.31.40 نرم افزار بهینه سازی ویندوز برای اجرای بازی ها Wise Game Booster 1.31.40

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

منبعdownloadha.com

 

نرم افزار ذخیره و نگهداری اطلاعات شخصی Sticky Password Premium 8.0.4.34

 

 

Sticky Password Premium نرم افزاری برای ذخیره سازی و نگهداری اطلاعات شخصی شما میباشد که شما به کمک آن میتوانید اطلاعاتی چون رمز عبور ، نام کاربری، شماره تلفن و… را ذخیره کنید.به کمک این نرم افزار شمت میتوانید به راحتی و با امنیت بالا وارد سایت هایی که در آن عضو هستید بشوید به اینگونه که شما آدرس سایت مورد نظر خود را همراه نام کاربری و کلمه عبور در این نرم افزار ثبت می نمایید و هنگام ورود روی آدرس ایجاد شده کلیک می نمایید تا وارد سایت شود.با این کار دیگر شما نیاز به دخیره رمز های مختلف در ذهنتان نخواهید بود.

 

 

 

Sticky Password Premium نرم افزار ذخیره و نگهداری اطلاعات شخصی Sticky Password Premium 8.0.4.34

 

 

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

 

دانلود Kaspersky Anti Virus 2015 15.0.2.361.8100 + Farsi – آنتی ویروس کسپراسکای

دانلود Kaspersky Anti Virus 2015 15.0.2.361.8100 + Farsi - آنتی ویروس کسپراسکای

 

دانلود Kaspersky Anti Virus

آنتی ویروس کسپراسکای

 

Kaspersky Anti Virus 2015 15.0.2.361.8100 + Farsi طبق آمار های جهانی روزانه بیش از 125000 برنامه و ویروس های مخرب تولید میشود و این وجود یک آنتی ویروس قدرتمند برای حفاظت از سیستم رایانه را ضروری می کند, آن هم برنامه ای قدرتمند که در مقابل قدرتمند ترین ویروس ها به دفاع موثر از سیستم بپردازد. اینجاست که شما به دنبال آنتی ویروسی قدرتمند دارای مدیریت آسان و کارامد خواهید گشت.
Kaspersky AntiVirus با ترکیب قابلیت های مبتنی بر ابرفناوری های امنیتی قدرتمند که در کامپیوترها اجرا میشود به عنوان یک برنامه قدرتمند و همه کاره در برابر تهدیدات امروزی سیستم های رایانه ای یک راهکار مطمئن امنیتی خواهد بود. کسپراسکای با بهره گیری از شبکه امنیت خود که به میلیون ها نفر از سیستم ها در سراسر جهان سرویس ارائه می دهد, اطلاعات و داده های به روز را جمع آوری می کند.

 

آنتی ویروس کسپراسکای با استفاده از آخرین فناوری و نوآوری های امنیتی مایکروسافت یکپارچه سازی شده است, علاوه بر این این برنامه کاملا به رابط گرافیکی جدید مایکروسافت هماهنگ سازی شده است . مطمئنا آنتی ویروس کاسپراسکای به شما این امکان را خواهد داد تا بر امنیت رایانه خود نظارت کامل را داشته باشید و سیستم خود را در برابر خطرات امنیتی ایمن سازید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه آنتی ویروس Kaspersky AntiVirus را از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع yasdl.com

دانلود Kaspersky Internet Security 2015 15.0.2.361.8103 + Farsi – کاسپراسکای اینترنت سکیوریتی

دانلود Kaspersky Internet Security 2015 15.0.2.361.8103 + Farsi - کاسپراسکای اینترنت سکیوریتی

 

دانلود Kaspersky Internet Security

دانلود کاسپراسکای اینترنت سکیوریتی 2015

 

Kaspersky Internet Security 2015 15.0.2.361.8103 + Farsi جدیدترین ورژن محبوب ترین آنتی ویروس کاسپراسکای است که سازنده آن یک شرکت روسی است. کاسپراسکای که در حال حاضر توانسته کاربران زیادی را در نقاط مختلف جهان مورد پوشش قرار دهد یکی از بهترین و قدرتمند نرم افزار های امنیتی را همه روزه روانه بازار می کند.امروز از وب سایت یاس دانلود ، ورژن اینترنت سکوریتی کاسپراسکای این شرکت را برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده دریافت ساخته است.

نسخه Kaspersky Internet Security علاوه بر اینکه یک ضد ویروس قدرتمند می باشد دارای امکانات زیادی از جمله دیسک نجات که همزمان با آپدیت نسخه اصلی آن هم آپدیت می شود و هر لحظه می تواند آن را با استفاده از خود نرم افزار رایت نمایید ، تامین امنیت در شبکه ، مقابله با انواع تروجان ها و مالور ها ، حفظ امنیت مرورگر ها و حفاظت سیستم در دنیای نا امن اینترنت و دیگر امکانات که نرم افزار Kaspersky Internet Security کاسپراسکای اینترنت سکیوریتی را یکی از بهترین نرم افزار ها در این حیطه ساخته است. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه  را از سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع yasdl.com

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 21 صفحه بعد
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید